mandag, maj 03, 2010

Endelig.....

Så er her billeder fra "mit" fantastiske kursus, det var bare en dejlig dag.

Men en hård uge op til det og så en hel dag ved symaskinen sætter sine spor og da jeg jo skal passe mit arbejde har der ikke været overskud til bloggen før nu.
Nå men I ved jo jeg skulle igang med min bondegård.
På kurset fik jeg anlagt marker og køkkenhave, se billede, der skal vendes en gang mod højre hvis jeg altså kunne finde ud af det.....

Så fik jeg høns og hønsegård, og begyndte at stakke hø, så gik maskineriet i stykker og det var så den dag :-))

åhhhhh nej vi bliver angrebet..................................

Jeg kan komme med en service meddelse, alle høns overlevede angrebet fra det ydre rum.

I dag forsatte så arbejdet på min bondegård, der blev stakket hø, færdigt og sat hegn omkring køkkenhaven og marken.
Se det ville jeg gerne have vist jer men nu er kameraet i stykker igen så det må vente til i morgen, så tager jeg nogle med mobilen, er I ikke spændte :-))

I den næste tid har jeg givet/lovet mig selv mindst 1 time ved symaskinen dagligt, da jeg simpelthen har så meget jeg skal have syet prøver på inden 1-8.
Jeg håber jeg vil få opdateret her rigtig tit, med billeder af det syet.

Nu skal jeg hente ham fra det ydre rum vi skal på vores ugentlige gå tur, vi ses.

Ingen kommentarer: