torsdag, maj 06, 2010

Det går ikke altid......

Som præsten prædiker.....
Jeg får ikke syet 1 time om dagen.
Til gengæld laver jeg så meget andet.

I tirsdags hentede jeg f.eks denne her

Tog en dejlig køretur til københavn for at hente husbonden, så han også kunne prøve at køre i min nye bil.

Dejligt stort bagagerum, lige nu indeholder det 2 pinde.
Jo jo jeg er den heldigste mor i verden, jeg har 3 børn der altid har forsynet mig med pinde og sten, så kan man dårligt ønske sig mere....
Det skulle da lige være at jeg kunne få flyttet mors dag fra søndag til fredag...... jeg rejser jo til jylland og er ikke hjemme på dagen....... kan man så ikke få gaver........
Nå men god weekend til jer derude, vi ses

4 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Tillykke med den nye bil, regner med at jeg får den at se "live" sidst i maj :-))
Glæder mig til vi ses.
knus
SanneB

Susan sagde ...

Det kan du roligt regne med.
Glæder mig også til vi ses igen
Knus

Dorthe sagde ...

Nøjjj, den fine bil ser da ud til at kunne rumme et kvart ikea og en halv uldfestival - lige noget for dig.
Glæder mig til at se dig lørdag
Knus

Bente T sagde ...

Tillykke med den nye bil, den ser dejlig rummelig ud, med plads til det hele!