mandag, december 07, 2009

Så blev der julepyntet.

Her er billede af en nisse mor og barn, som jeg købte på remissen.
Sidste år købte jeg også en, men den er ikke fundet frem endnu
der pyntes i "slow" her på matriklen
meeen, vi er allerede meget længere end sidste år ved denne tid.

Så er jeg jo med i "pakkelegen" gave på vandring
Set her hos Mette og jeg var så heldig
at være en af de 3 første der lagde en kommentar.
Min gave er vel ankommet og hænger nu
sammen med nisserne i køkkenlampen.
Billedet er lidt mørkt men jeg håber I kan se hvor flotte juletræerne er.

Meeeen de kommer nok over i vinduet
Magnus har efterlyst de nisser der plejer at hænge i lampen
jeg har prøvet at bytte plads, men den går vist ikke :-))

Så nu kommer vi til det sjove, "gave på vandring"
Legen går ud på, at jeg sender en kreativ og hjemmelavet gave
til de første 3 som melder sig her
i mit komentarfelt, til dette indlæg
Det eneste der kræves for at være med er,
at du selv sender legen videre på din blog.
Intet er for småt og intet er for stort
Det er giveren selv der bestemmer hvad gaven skal indeholde
Håber at du vil lege med :-))

Er det ikke spændende, jeg har alle min gaver klar,
Så parat, til start, til nuuuuuuuuu

Ingen kommentarer: