tirsdag, december 08, 2009

Hvorfor......

Som nogen ved har Magnus altid haft problemer med sin nattesøvn :-((
Han var 5 år før han ikke var vågen et par timer næsten hver nat.
Nu er han 8½ og han kommer stadig op i vores seng hver nat, de fleste nætter falder han i søvn med det samme, det er ok, vi har bygget sengen noget større så der er ordenlig plads til os alle.
Men Magnus kan ikke forstå hvorfor han skal falde i søvn i sin egen seng, han siger: du skulle vide hvordan det er at være så bange....... (når han vågner om natten).
Når han siger sådan kan jeg heller ikke forstå, hvorfor børn skal sove i deres egen seng......
Lige nu kan jeg trøste mig med at han ligger og sover trygt sammen med sin far, ikke her på sofaen men i vores seng.
God nat til alle derude

Billedet er fra vores tur i sommers til lego land,
her sov han dog i sin egen seng hele natten :-))

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Sådan har vores store pige på 9 det også. Min nattesøvn er mig hellig - derfor har vi indrette vores soveværelse som I. Jeg trøster mig med at hun nok 'flytter' indtil sig selv på et tidspunkt. ;o)

Susan sagde ...

Men det er nogen gange et problem for Magnus, han vil så gerne sove sammen med sine kammerater men det går jo ikke.....når man vil være hos sin mor i løbet af natten.
Vi driller ham kærligt med at når han får en kærste så kan hun bare ligge ved siden af hans far, men mon ikke han er flyttet ud inden da....
Hilsen
Susan