onsdag, januar 28, 2009

Godt Nytår skulle man måske sige :-))

Vi er kommet godt ind i det nye år, holdt vores første fødselsdage (og der er flere på vej i denne mdr, jeg siger ikke hvem.....)
Tillykke med de 20 år Katrine.......Den lader vi stå et øjeblik.
Tænk min lille prinsesse er så "gammel" hvor er det dog gået hurtigt.

Der er lidt stille her på bloggen fordi vi indtil videre er lykkes med lidt omlægning af vores liv.
Ikke så meget tv og computer, det tager alt for meget af ens tid, mere motion og samvær.
Det er dejligt.
Magnus og jeg er "på tur" 2 gange om ugen hvor vi både bestiger bjerge og udforsker "dinostien" løber om kap og iøvrigt får os en god snak.
Så fik vi jo en wii i julegave.........Den er bare det bedste.
Her kan man da rigtig få afreageret og indimellem uddele tæv til husbonden i boksning.
Jeg har på forskud fået wii fit i fødselsdags gave og det bliver flittigt brugt, ca. 4 gange om ugen wii'er jeg, jeg er vild med "min indpisker".
Så derfor kære alle sammen, der kommer nok indslag her men jeg vil ikke have dårlig samvittighed over at de bliver sjældne, jeg følger med hos jer så godt jeg kan og ellers tjekkes facebook næsten dagligt.


Lidt stemningsbilleder fra en af vores ture....

Hey hop hvor det går, vi fandt et dejligt indhegnet sted, det viste sig at være en hunde legeplads... men det generede ikke Magnus han kunne nemlig også hoppe.


Yeeeee mor se lige "jeg kan gå på vandet".
Ja jeg har nu altid vidst han var noget specielt :-))





Nåå ja måske ikke så længe




Men lidt har også ret, som man siger.
Til de bekymrede, bare rolig bilen stod ikke så langt væk.
Der var der tæpper han kunne varme sig under da han havde smidt det meste af sit tøj.

Ingen kommentarer: