søndag, december 28, 2008

Fredelige juledage

Det er ikke så nemt at få det perfekte julebillede, de mangler heldigvis ikke for mit indre øje:-))
Men her er da et af vores juletræ, håber ikke englen i toppen bliver sur over at hun ikke er med.
Hun skullle jo gerne våge over vores familie hele næste år.
Her gik det som det plejer, stille og roligt med gaver vi alle ønskede os.
Det vil sige at jeg i år fik 2 "medusa" figurer selv om køberne syn's de er SÅ grimme.
Magnus ønskede sig kun lego så det samler vi så stadig på, vi er ca. halvvejen.
De næste dage skal bare nydes så det er ikke bestemt endnu hvad de skal gå med.

Nåååå jo under vores træ lå også en Wii, den har jeg ønsket mig længe så Steen og jeg var enige om at give den til hinanden i julegave :-))
Her er Magnus igang med en boksekamp, jeg skal lige love for at han fik sved på panden, der er kun en ting at sige om det her og det er: sjovt sjovt og sjovt.
Nu skal vi så bare ud i junglen af tilbehør, hvor er det godt jeg snart har fødselsdag.

1 kommentar:

Bente T sagde ...

Hej Susan
Tak for din hilsen, jeg har hentet de dejlige frøer, selvfølgelig skal de da med på min side. Tak.
Joh han ser da noget varm ud, han ser ud til at have moret sig.
Det er da en rigtig god julegave, I har givet hinanden. Jeg er spændt på hvad I får købt ind af tilbehør til den.
Tillykke med den og godt nytår til Jer alle.