tirsdag, marts 11, 2008

L.... uge, men nu er den heldigvis gået.

Først lidt om weekenden.
Pas på Sverige vi er på vej.

Vi havde en fantastisk tur til sverige i Steen's jagthytte. Det lyder nok lidt mere eksklusivt end det er i virkeligheden, virkeligheden er en skurvogn med to køjesenge et lille bord og en dejlig brændeovn.
Vi havde jo set lidt frem til en hyggelig aften med et lille glas rødvin og sån' men Magnus ville det anderledes....
Han snakkede uafbrudt fra vi kom til vi gik i seng, han ville/kunne ikke falde i søvn før vi gik i seng. Vi ved godt hjemmefra at han ikke tåler Steen og jeg har for meget kvalitetstid, men derhjemme tænker vi ikke så meget over det, da går han jo ind på sit værelse og leger ind imellem.
Når jeg tænker tilbage var det en hyggelig tur alligevel, med ludospil et par lange gå ture og det var jo det der var menningen.
Her er der lige et billede inde fra hytten, vi skulle have været ude og spise men resturanten var lukket, så det endte med pølser og brød.

Her sidder de to så udenfor og snitter lidt, man har vel fundet sig nogle pinde..


Nå men den lange biltur og ingen ordentlig stol gjorde at jeg måtte blive i sengen mandag og lidt af tirsdagen, få hvilet nakken komme på højkant igen.
Onsdag, nu går det igen, ja altså lige indtil jeg skulle rette mig lidt i solariet efter træning om aftenen. Var der noget der satte sig !!!ja for h..... hvor gør det ondt, jeg kan dårlig nok rejse mig men jeg kommer da hjem og gå i seng.
Sover næsten ikke, når jeg vender mig kommer der de vildeste jag i nakken.
Torsdag efterniddag fik jeg en "akut" tid hos min "fys". Han får løsnet lidt og jeg kan holde ud at være til igen.
Fredag har han dømt hvile og afslapning, og I kan tro jeg gør hvad der bliver sagt.
Nu er det bare helt "almindeligt" ondt, hvis der er noget der hedder sådan :-))
Men jeg er klar til en ny uge, solen kigger frem, jeg søger på drømmejobbet og jeg finder stadig skatte i mine flyttekasser.
Nu skal jeg igang med mit cv. så det må være nok for i dag.
Nåååå nej hvis du har fået læst med helt her ned, så holder jeg strik-in Storbededag, fredagd. 18-4 fra kl.14 Send mig en mail eller skriv en komentar hvis du kommer.

5 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Sikke en "ferie". Godt at fyssen kunne rette lidt på dig, så du kan være til igen. Hvor er det træls at du skal ha' det sådan.
Jeg er der som et søm St. Bededag, glæder mig til at se systue, hus og selvfølgelig dig.
Skal jeg tage noget med???
knus
Sanne B

Susan sagde ...

Strikketøj :-)))

Susan sagde ...

Nej spøg til side, det er jo kendt at jeg ikke er den store bagerjomfru....
Så hvis I skal have hjemmebagt, må vi finde nogen der kan bage, ellers skal jeg nok have lidt til kaffen og måske lidt brød, ost og andet godt hvis I bliver til aftens.

Dorte Byskov sagde ...

Hej Susan.

Øv, der har jeg også inviteret til strik-in. Så jeg kommer i hvert fald ikke. Det er ellers længe siden vi sidst "sås".

KH Dorte B, Fårevejle

Lene sagde ...

Hej Susan,
Sidder her og glæder mig over, at du trods alt har fået det bedre. Samtidig er jeg lidt ked af, at jeg læste færdig, for så må jeg ærgre mig over, at der er mere end et strik-in på samme dag, men det har Dorte jo allerede nævnt, men øv allligevel.
KH Lene