fredag, februar 29, 2008

Så er jeg begyndt min 3'er

Det er min Maple nummer 2. Ja det kan man vist godt kalden det....
Ja ikke at jeg har en færdig en at vise men når man nu kun læser det med småt og totalt overser det der står skrevet MED STORE BOGSTAVER, såsom SAMTIDIG med ja så blev mine forstykker skal vi sige temlig smalle.
Her kommer der lige et billede, det ser ud som en sort model men den er lilla og garnet er købt på strikkefestivallen i Næstved af Dorthe B der lige kom et smut forbi med tilbud man ikke kunne sige nej til.

2 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Tredje gang er lykkens gang Susan.
Den bliver superflot i det garn, var selv ovre og befamle det, men var ikke hurtig nok, for der var NOGEN der købte det lige for næsen af mig - hæhæ.
knus
Sanne B

Susan sagde ...

Det var da ikke mig, det kan jeg da ikke tro.....Lige for næsen af dig, nej hvor var du uheldig.
Hilsen
Susan