lørdag, december 29, 2007

Så forsvandt den...

Næsten lige så hurtigt som den kom, JULEN. Jeg håber at I alle har haft nogle gode dage og måske nyder fridagene indtil nytår's dagene sætter ind.

Jeg har ladet mig friste her.
Jeg blev så glad da jeg opdagede at bogen kunne købes endnu, den ligner sådan en man ellers kun kan finde i et skummelt loftrum eller hos den hyggelige antikvar.
Nå men bogen er bestilt og bliver min 2 eller 3 (hvis vi tæller tv'et med) julegave.
Steen og jeg aftalte vi gerne ville have et nyt fladskærms tv, til vores nye soveværelse, af hinanden i julegave.
Det lød som en rigtig god ide den gang i november men d. 24 december var det nu alligevel trist.
Nååååå godt man snart har bryllupsdag og fødselsdag måsker der falder lidt godt ned i fruens turban.... Det må der gøre, så sød som jeg har været i år.....

Ellers bruger jeg lidt tid her på bloggen, sådan lidt pep, fotoalbums og hvad jeg ellers kan finde ud af.
Jeg ville jo godt have et lækkert billede på toppen, meeeen det er jeg ikke nået til endnu.

1 kommentar:

tanterne sagde ...

Det lyder lidt trist.
Jeg håber der var andre at få gaver af, nu det ikke var den store overraskelse hvad I gav til hinanden.