mandag, december 17, 2007

Så er der 7 dage igen.

Ja som tiden den flyver afsted. Jeg har fundet den sidste flyttekasse med julepynt, den med alle nisserne. Så må jeg se om jeg kan finde deres pladser. Det er ikke så nemt som man tror, sådan at give dem nye pladser et helt nyt sted.
Kasper bor nu i den ene halvdel af vores stue så der hersker ikke rigtig julestemning men bare kaos.... det bliver bedre til næste år....
Så er Magnus blevet syg, feber og hæs, bare det ikke er/bliver halsbetændelse. Jeg har lovet at se Jurassic Park med ham, jeg tror ikke det er en film for nogle af os men han søger det meget uhyggelige og helst noget med dinosarrus'er.
Kasper har engang for længe siden spurt om han snart var gammel nok til at se dem og siden har han plaget livet af os, vi har set 1'eren og vi er nu kommet til 2'eren.
Nå men man kan vel side og strikke med god samvittighed,så.
Jeg er igang med en trøjen "en kort en lang" min bliver nok "en midt imellem" fra "feminin strik" af Lene Holme Samsøe, den bliver strikket i 2 tråde (gammelt) strømpegarn så jeg få da tyndet lidt ud i lageret.
Ingen billeder da der stadig ikke er styr på noget som helst med forbindelse telefon(kamera)og computer.
Nå sofaen og Magnus kalder...

1 kommentar:

Bente T sagde ...

Hej Susan
En lille hilsen her fra Falster.
Det er da noget skidt med Magnus, håber at det snart går over, kan du give ham et kram fra mig og hilse resten.