onsdag, november 28, 2007

Ja så er jeg tilbage.

Ja så er mine uger på kursus gået. De er gået godt.
Men livet derhjemme er også kun gået.
Jeg føler at jeg nu er ved at have lidt overskud igen og håber at det vil give udslag her på bloggen.

Som afslutning på mit kursus var der en designer, lære på danmarks design skole, ude at bedømme vores opgaver.
Der var en del nervøsitet der, det må jeg indrømme.
Men han havde kun dejlige og positive ord om min opgave.
Fuldstændig gennemført, var de første ord og så tror jeg faktisk ikke jeg hørte så meget mere. Jeg fik dog fremstammet "øøøhhh mener du det..... " jo jo man var vel kvik den dag.
Han sluttede af med at sige: Der må da være flere der kunne være interesseret i at bruge dine design.....
Det er jo meget godt men jeg har slet ikke noget netværk indenfor denne brance, så hvor finder jeg dem?????
Jeg vil se om jeg får tid til at scanne mine printede textiler ind her senere på dagen.
Mønsterne var en del af opgaven.

Nu har jeg lige en job ansøgning eller to jeg skal skrive,(indenfor undervisning).
Så vi ses

Ingen kommentarer: