torsdag, september 27, 2007

Kommer der ikke snart noget med billeder....

Nej...
Jeg har ikke overskud til at finde alle mine ting, kortlæser osv., og hvor er det nu jeg har gemt dem på computeren....

Nå men vi kigger da papir billeder, Magnus er helt vild med at se billeder og høre om dengang han var lille.
Han har længe kigget på et bestemt, hvor han ligger på brystet af Steen og man kan se kuvøsen, der lige til venstre. "Der lå jeg da jeg var lille" siger han igen og igen og peger, vi svare igen og igen "ja det gjorde du".
Så her forleden dag sad jeg ved siden af ham da han pegede på billedet og så at han pegede på skaldespanden der sådan hænger lidt nedenunder kuvøsen.
Nå ja men hvorfor ikke, Harry Potter under trappen (bare det var her os os), storebror i garagen (jo jo han er flyttet hjem igen) og Magnus i skraldespanden..
Det grinede vi meget af den dag og det er var da helt rart at få grinet igennem, i en dagligdag hvor jeg ellers ikke føler at jeg kan følge med.

Se så kom der et billede alligevel, scanneren stod sjovt nok der hvor vi har stillet den:-))

Det bliver jo nok ikke bedre lige med det første, for på mandag d. 1-10 og til 9-11 skal jeg på kursus i computer design.
Det bliver sikkert hårdt men også fedt, dejligt, inspirerende og SKØNT at komme ud blandt andre mennesker igen.
Sådan lige at få lov til at snuse til den virkelig verden og jo jo jeg glæder mig kan i tro.

Så måske vil der (igen) blive lang pause her men jeg har ikke glemt jer bare vent og se.

Ingen kommentarer: