onsdag, maj 19, 2010

Gave leg

Jeg var med i gaveleg her og har været så heldig at modtage
både armbånd og hæklede svampe:-))
Jeg siger mange tak til Karen og skyder gavelegen igang her også.

Jeg husker ikke lige reglerne men her er mine:
De første 3 der komentere på dette indlæg vil modtage en gave fra mig, (jeg ved ikke endnu hvad det bliver men jeg finder jo nok på noget).
Det eneste du skal er som sagt at komentere på dette indlæg og selv give en gave til de 3 der komentere hos dig.
(Jeg tror det var sådan hos Karen også).
Parat til start til nuuuuuuuuuuuuuuuuu

5 kommentarer:

HimstreGims sagde ...

Så vil jeg da lige efterlade en lille kommentar til dig. Sød idé og dejligt at give noget videre.

Fandt ad snoede hen til dig medens jeg sidder og funderer over hvordan jeg skal komme igang med min egen blog.Og jeg skulle altså slet ikke nogen andre steder hen end at få den blog op og køre.

Men med din lille gaveleg her, har jeg en god event til at skyde bloggen igang hvis jeg vinder din gave.

KH Dorthe

EnHeberg sagde ...

Så bliver jeg nr. 2 :)
Spændende at følge din blog.

Gitte sagde ...

Super blog du her har.

Fru Vesti sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Les hele bloggen, ganske bra