søndag, december 20, 2009

Lodtrækning..........

Ja så er det sket, lodtrækningen.
Efter et meget meget hjemmelavet system.
Først er alle jeres navne skrevet op i tilfældig rækkefølge og de antal gange I havde lodder.
Så fik i et nummer fra 1-12, Magnus valgte 3 nummere der skulle have gaver.
Så fik de 3 gaver nummer og til sidst valgte Katrine hvem der skulle have gave 1-3.
Og de heldige vindere blev
Linda og Miss Møllebo der var så heldig at vinde både gave nr. 2 og 3
Så hvis de damer vil sende mig deres adresser kan I måske nå at få post inden jul.


1 kommentar:

LindaT, Kastrup sagde ...

Hej Susan
Hvor heldig at jeg valgte de vinderlodder. Har sendt min adresse. Glæder mig til din pakke, og når den ikke frem før jul, så har jeg da mere at glæde mig til efter jul.
Mange knus fra LindaT, kastrup