torsdag, december 31, 2009

GODT NYTÅR

Ønskes alle der læser med her.
Min dag er gået med at pakke julepynt sammen, det er nu også en hyggelig tid.
Det er lige som om jeg får sagt pænt farvel til alt i det gamle år, alt imens pyntene bliver lagt sirligt i kasserne, her på årets sidste dag.
Nu står hjemmet stille og tomt, klar til endnu et år.
Det er lidt som det med den tomme bog, bogen der skal handle om 2010, helt friske sider, lige klar til at blive skrevet i.
Det er op til mig hvad der skal stå, jeg kan vælge.......
Jeg har valgt, mit næste år skal være fyldt med glade, positive tanker, det skal være kreativt som det var engang, og jeg skal nyde det i fulde drag.
Pas nu godt på hinanden der ude, vi ses til næste år.

2 kommentarer:

Jeannette Mariae sagde ...

Hovsa, jeg ser først din nytårshilsen nu. Tak!

Jeg vil ønske dig og dine et lykkeligt Nyt År, kære du.

Dorte sagde ...

Ja, jeg er også først kommet forbi nu...Godt nytår til dig også :-)