onsdag, juli 22, 2009

Hjemme igen.

Så er jeg kommet godt hjem og igang på jobbet igen.

Det var en tur med mange oplevelser, som først nu er ved at "sætte" sig.

Jeg vil senere i dag lave et foto album her på siden hvor alle biller fra turen bliver lagt ind, så kan I da kigge lidt på det.

Der er så mange ting at fortælle om at jeg ved ikke hvor jeg skal begynde.

I må kigge billeder og måske vil der hen ad vejen komme lidt historier men jeg lover ikke noget :-))
Her ser i billede af en masse "fingerbøl" sådan et er jeg ved at brodere...... jeg håber det bliver færdigt en dag.

1 kommentar:

Bente T sagde ...

Velkommen hjem til Danmark, sikke en skøøn tur du har haft.
Tusind tak for de dejlige billeder, men det kan slet ikke erstatte turen, kun give en lille mundsmag.
Jeg er slet ikke misundelig, nej, nej! :-D