onsdag, maj 21, 2008

Lang frokost ??????

ja jeg nyder solskins timer i haven og på terrasen, om aftenen strikker eller hækler jeg, så jeg laver da lidt kreativt.....
Udover det er jeg bare SÅ træt, jeg føler jeg kunne sove døgnet rundt.
Jeg håber at det var planlægning af et foredrag, hvor der var 120 deltager, gud hvor var jeg nervøs for om jeg havde husket det hele.
Det havde jeg :-)) og det var et godt foredrag, der var en masse glade mennesker der havde fået hvad De kom efter.
Foredraget var om for tidligt fødte børn med Jonna Jepsen og vi har allerede bestilt det næste....
Nåååå jo så var der lige den der tand......Jeg troede det kunne klares med en pille, sådan en mod infektion, men nej nej ikke noget med at springe over hvor gærdet er lavt.
Nej, der er startet en rod behandling og nu hvor tanden er død kan det jo let klares uden bedøvelse........................
Jeg har været af sted 2 gange og få renset kanalerne og jeg er ikke færdig endnu har den næste tid på mandag kl.13.15 kryds finger, please....
For en med tandlæge skræk der vil noget, er dette MEGET grænseoverskridne, jeg er så rystende bange og angst....phu ha jeg klare ikke at snakke og tænke mere over det nu.
Der må ynkes......

1 kommentar:

Bente T sagde ...

Hej Susan.
Tillykke med overstået foredrag!!
Jeg ønsker dig rigtig god bedring med din tand. Åhh hvor jeg dog føler med dig, jeg HADER tandlæger, det er lige før at jeg kan mærke det du har været i gennem.
KH Bente