fredag, april 25, 2008

Hallo derude, er I der?

Ja, men her er sket meget siden sidst.
Først et billede af min efterlyste snoning (jeg siger mange tak for hjælpen).

Her strikket i mit uld fra mine får, jeg håber at det ender med en dejlig sweater, men nu skal jeg jo lige tegne mønsteret færdigt.

Så er her lige et par stemnings billeder fra mit Sstrik-in som jeg holdt stor bededag. Mange tak for jeres gaver og jeres besøg hvor nogle af jer kom laaaaangvejs fra.
Det var som sædvanligt skøøøøønt at være sammen med ligesindet :-))














Så er der sørmer også blevet en 3'er færdig, efter jeg er blevet the drikker manglede jeg lige sådan en lille "thepose" så nu er jeg altid beredt....

Og så lige til sidst, det var vist rigtig hårdt at holde ferie med sin mor, mandag kl. 18.45 man vender lige ryggen til, hvorfor er her mon så stille......

Åhhhh jeg er vild med billeder af sovende børn, specielt ham her.
God week-end til jer alle.

Ingen kommentarer: