tirsdag, februar 26, 2008

Et forsinket tak

Kære alle der sendte mig hilsner på min fødselsdag 1000 tak, har lige siddet og ryddet op i min mailbox og læst dem igen.
Opdagede jeg ikke havde takket jer endnu (tarveligt).
Alle hilsner varmede og det er rart at blive husket på.
Det var en dejlig dag med gaver jeg kunne bruge.
Den mest specielle var nok den fra min far og mor.

Dette er deres vielsesringe, de har snart guldbryllup.
Jeg var lige ved at besvime da min mor fortalte at hun havde solgt dem som gammelt guld da hun var oppe og få lavet en kæde og en anden ring.
Jeg ringede selv til guldsmeden og fik lagt dem til side til MIG. Det er så meningen at jeg vil ha lavet en ring (engang) til mig selv.
Ringen ved siden af vielses ringene er min vielses ring, den er lavet af min og Steen's forlovelsesringe og tegnet af... mig:-))
God dag derude, jeg skal til møde lige om lidt og igen er tiden løbet fra mig.

Ingen kommentarer: