fredag, februar 01, 2008

Det er ikke nemt

Men livet går jo videre, hver gang jeg skulle til at skrive et nyt indlæg, var det bare så ligegyldigt men nu er jeg så igang igen.
Jeg håber at I fik sent Hanne ud på en sikker sidste rejse i onsdags.
Jeg syntes ikke jeg kendte Hanne godt nok til at møde op men hun blev mindet her hele dagen med levende lys, godt strikketøj (Buttercup, der nu er igang på 3. forsøg, skammekrogen lure) god the i koppen og lidt brænde i brændeovnen.

Min 1'er er her

Strikket efter inspiration fra "ynglings" bogen.
Havde lige glemt at løbe mønster i pladegarn ikke er så godt, så der er kun strikket 2 rækker før jeg lod masken løb.
Jeg regner med de bliver en del af et sæt.
Jeg satser på at strikke frakken som en 10 eller 12'er. Hvor længe mon garnet skal være på lager før det må bruges i "12 projekter"?
Jeg har jo købt garn der skal suplere mit pladegarn, nååå men inden jeg får begyndt har det nye garn da ligget på lager et par mdr.

3 kommentarer:

tanterne sagde ...

De kortere løbemasker ser ellers fine og delikate ud. De giver et helt andet udtryk end der f.esk ses i Isagers Kraka.

Susan sagde ...

Jammen jeg siger tak, jeg har det selv lidt blandet med dem, i virkeligheden ser de lidt ud som om jeg ikke strikker jævnt.
Hilsen
Susan

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

De er da blevet fine. Glæder mig til at se en matchende frakke sidst på året ;o)

Ja, "lager" kan være svært at definere.....(men man ved bare, det er for stort, ikke?!).

KH Tina

Og tak for tippet til Katrine på min blog, i øvrigt !