torsdag, januar 24, 2008

Status.

I går fik jeg ikke lavet noget som helst.
Jeg lod mig lokke:-)))
Først så fik jeg jo købt broderier (jeg har en jakke jeg er begyndt på til Magnus som nu ikke kan blive færdig før der er broderet på den).
Så sad jeg lige der og surfede rundt og kom lige her forbi, så kom jeg liiiiiige til at søge på den bog og fandt den brugt, så skrev jeg lidt frem og tilbage med sælger, hvordan og hvorledes.
Jeg sender frimærker til sælger, sælger sender bog.
Hvor svært kan det være
I morges kl. 8.45 modtog jeg bogen, vi skrev de sidste beskeder ved 16-17 tiden igår. Det kan man vist kalde ekspres.
Så efter en dag der bare blev brugt til at surfe skulle der ske noget i dag.



Lapper:
Som I kan se er der nu lap på 1 par bukser nu mangler der så bare 3, gad vide hvad han har med det der højre knæ...

Køkkengardiner:
Der er nu rettet på 2 ud af 3, nu mangler jeg så lige flere dippe dutter, så imorgen skulle der gerne være klar til foto session.

Min 1'er:
Er færdig strikket, monteret og nu også vasket og ligger nu og tørrer.

Det må så være godt for idag.

Ingen kommentarer: