torsdag, august 16, 2007

Ja så er jeg tilbage.

Jeg håber sådan at jeg hænger i her men ellers skal jeg nok prøve at notere når jeg holder pause.

Det har været et hårdt men dejligt år.
Vi har fået solgt vores bondegård og er så småt ved at komme på plads her i det nye.
Status lige nu er den, at der arbejdes på 1. salen.
Havefolket kom i dag og begyndte at "skrabe af" så der kan komme fliser, græs og hæk.



Jeg havde et dejligt praktik forløb her, det var rart at komme ud og blive "brugt" igen og se at man stadig kunne.

Så har jeg lidt gang i min strikkemaskine, sådan går det altid efter "mit" dejlige kursus i Nibe.

Magnus er startet i skole, det er grænseoverskridene for en mor, mon ikke vi begge to klare den. Vi mener at have fundet det helt rigtige sted til ham.

2 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Hej Susan.
Hvor ser jeres nye hus bare dejligt ud. :-) Her er der endnu et år til at Mathias skal starte i skole. Håber at Magnus bliver superglad for at gå i skole. :-) Vi ses jo snart på strikkefestivallen. Glæder mig.

Mona sagde ...

Tillykke med jeres nye hus,det ser rigtg dejlig og hyggelig ud;-))